Webshop

Op voorraad
Productgegevens

PRODUCTOMSCHRIJVING

De iRig Pre 2 is een microfoonvoorversterker én interface die er voor zorgt dat je iedere willekeurige microfoon aan kunt sluiten op je iPhone, iPad of Android-apparaat. Hierdoor hoef je geen gebruik te maken van de ingebouwde microfoon in je telefoon en heb je een stuk zuiverder geluid wat in je telefoon gaat.

De iRig Pre 2 is tevens aan te sluiten op andere inputs zoals een audio mengpaneel. Op deze manier pak je een Clubhouse sessie een stuk professioneler aan en kunnen we een Clubhouse sessie maken van iedere podcast opname of andere live sessie.

Door extra audio outputs te maken naast de iRig Pre 2 is het ook mogelijk om een Clubhouse sessie op te slaan. Dit is ideaal voor Clubhouse, wanneer er gesprekken plaatsvinden die je wellicht later nog wilt naluisteren of wilt publiceren als podcast.

SPECIFICATIES

19 inch nee
Aantal analoge ingangskanalen 1
Aantal analoge uitgangskanalen 2